Hoe werkt een/deze wifi adapter?

De link van de gene die ik bedoel:

http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/altijd-internet-draadloze-mini-150-mbps-usb-wifi-adapter/?utm_source=MP&utm_campaign=test2a&utm_medium=banner&utm_content=altijd-internet-draadloze-mini-150-mbps-usb-wifi-adapter

Werkt dit ook in het buitenland?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Hallo,

In uw computer zit (waarschijnlijk) een wifi kaart, die ervoor zorgt dat uw computer verbinding maakt met uw router. Deze adapter vervangt de wifi kaart zodra u deze in uw computer/laptop steekt. In sommige gevallen zorgt een dergelijke adapter voor een sterker/stabieler signaal. Dit werkt ook in het buitenland, zolang er een router (hotspot) is om mee te verbinden.