Wat is een goed online enquête programma?

Ik wil voor mijn profielwerkstuk een enquête houden, online. Er zijn verschillende (deels) gratis sites op internet die deze dienst aanbieden.

Heeft er iemand misschien ervaring met deze programma's? Ik zoek een site waar ik een enquête gratis, of tegen een kleine vergoeding kan plaatsen. Een eis aan de site is dat er afbeeldingen bij de vragen geplaatst kunnen worden.

Toegevoegd na 1 dag:
Het is www.enquetemaken.nl geworden. Doorslaggevend was het makkelijk uploaden van afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (7)

NetQuestionnaires. Simpel en vriendelijk, gebruikten we op de universiteit voor onze onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enquetemaken.nu dacht ik:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wufoo.com is de mooiste en beste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mening is niet hetzelfde als een feit. Een feit is hier ook niet. Maar je maakt het er wel van. -1
Thesistool is een hele goede: Ben jij bezig met een eindstage of scriptie en wil je een Enquête verspreiden? Dan is thesistools.com er voor jou! Op ThesisTools kunnen studenten eenvoudig en gratis een online Enquête maken en laten hosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SurfeyMonkey is best goed.
http://nl.surveymonkey.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al erg veel opties voorbij zien komen maar wat ik persoonlijk een nadeel vindt bij veel gratis enquete site's is dat het verwerken van de gegevens vaak wat omslachtig moet. (Slechte mogelijkheid tot exporteren etc.) Dus wel even een puntje o van te voren naar te kijken of dit goed mogelijk is.

Verder kan ik je Google Docs aanraden. Hiermee kan je een vragen lijst maken met vrij weinig beperkingen.

Ga hiervoor naar docs.google.com
Vervolgens kan je bij Maken naar Formulier. Hier kan je de vragen toevoegen en eventueel een thema toevoegen. Vervolgens kan je het formulier publiceren en met een link of deze mailen.
In Google docs kan je vervolgens je resultaten zien in een spreadsheet of eventueel exporteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf gebruik ik altijd: https://www.onderzoekdoen.nl/ makkelijk te bedienen met vele functionaliteiten!