Hoe kan ik google als standaardzoekmachine instellen in ie 9?

Ik heb een tweedehands laptop gekocht en daar staat nu bing als zoekmachine ingesteld. Nou ja, eigenlijk heb ik geen apart vakje als zoekmachine dus mijn adresbalk is tevens ook mijn zoekmachine. Graag wil ik dat zoekvakje weer terug, maar ik weet niet hoe ik dat terug kan krijgen. Zodra ik dat weer heb, wil ik proberen google als standaardzoekmachine te gebruiken en niet google (bing) zoekmachine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (5)

Als je google Chrome gebruikt typ je dit in bij je adresbalk: chrome://settings/browser

Dan kun je onderaan bij 'zoeken' google instellen. Gebruik je een ander browser, dan is dit ook in te stellen via opties/instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik wil gewoon internet explorer gebruiken als standaardbrowser, maar het lukt me niet om het zoekvakje (of zoekbalk) tevoorschijn te halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volg deze stappenplan: http://www.pcleek.com/browser-tips/608-internet-explorer-9-google-als-zoekmachine
Klik op het pijltje in de adresbalk. Helemaal in de lijst onderaan staan je zoekmachines en rechts daarvan 'toevoegen'. Als je daar op klikt kom je op een andere site uit. Zoek daar naar 'Google' en klik op google.
Klik dan op "Toevoegen aan Internet Explorer" en kies dan dat je hem ook als standaardzoekmachine wilt gebruiken.

Nu is google je standaard zoekmachine.
12 jaar geleden
Ga naar het tandwiel rechts bovenaan,klik op Internetopties,dan naar zoeken en klik daar op instellingen:daar kan je de voorkeur browser instellen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Bij IE9
fremar
12 jaar geleden
Stap zo snel mogelijk over op een andere browser. IE is 1 van de slechtste browsers op de markt. Ga voor Firefox of Chrome voor betere/veiligere prestaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
=> Opties
=> Internetopties
=> Algemeen
=> Zoeken - Instellingen
=> Klik onderaan op 'Meer zoekmachines zoeken..."
=> Maak je keuze