Wanneer gaat PlayStation Netwerk weer online en wat gaat dat kosten voor Sony deze hack

Er belangrijk voor Sony dat ze niks hoeven te betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

31 mei is het volledig online, kosten weten ze nog niet er loopt al een rechtzaak die 1 miljard eist en de aanbieders op PSN zullen ook wel komen. Verder zullen gebruikers sneller overstappen naar Xbox en zullen de verkopen van consoles en games naar beneden gaan. Ook de extra manuren en die onderzoeksteams zullen betaald moeten worden.
12 jaar geleden
Ik las ook op Nu.nl dat Sony gratis spellen weg zal gaan geven aan PlayStation bezitters om de gelede schade te gaan compenseren. Lijkt me ook geen goedkoop grapje, dus die kosten mag je er ook nog eens bovenop gaan rekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog niet bekend, maar ik denk volgende week.
Alle mensen met een PS3 krijgen gratis spellen OF "Playstation+", Ps+ is dat je spellen die nog niet uit zijn kunt kopen van de Ps Store (Gratis en volledige versie) en dan 3 uur lang spelen voor 45 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shigenori Yoshida, vertegenwoordiger van Sony, meldt dat Sony momenteel nog bezig is met het implementeren van een verbeterd beveiligingssysteem en dat ze proberen het PlayStation Network rond 31 mei online te krijgen. Een erg nauwkeurige indicatie krijgen we niet van het Japanse bedrijf. Tevens is het goed mogelijk dat enkele functies, waaronder online gamen, eerder beschikbaar zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamersnet.nl zegt dit