Kan je gehackt raken op msn en persoonlijke data te verliezen als...

Is het mogelijk dat als iemand je toevoegt en je verder geen contact/bestanden uitwisseling hebt gehad, dus dat je gewoon een vreemde toegevoegd die online is, dat persoonlijke informatie wordt verstrekt aan de hacker?

Toegevoegd na 3 minuten:
dus dat je gewoon een vreemde toegevoegd die online is

Moet zijn : offline is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt een goeie vraag. Ik denk dat hij te goed is voor een antwoord hier :P

Het beste antwoord

Ik kan hier heel kort op antwoorden,

Met een msn adres of hotmail adres of iets in die richting kan je niets, en kan er dus ook geen gegevens via je msn of hotmail adres verstrekt worden aan hackers, zonder dat jij dat weet.

Het is zelfs zo dat hackers ook geen ip adressen kunnen zien via MSN zomaar, tenzij iemand jou een bestand stuurt of jij iemand een bestand gaat sturen zeg maar, dan is het mogelijk voor bepaalde mensen om je ip adres te zien, en op die manier wellicht een aanval op je pc kunnen uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku =]