hoe krijg ik weer verbinding met het netwerk met mijn Samsung Galaxy i9000?

Waarom krijg ik mijn Samsung i9000 niet meer verbonden met het internet?
Tijdens mijn vakantie in het buitenland zet ik mijn Samsung internet uit op de volgende wijze:
Instellingen / draadloosnetwerk / mobielenetwerken / roaming uit / netwerkmodus -> alleen GSM
Terug in NL zet ik alles weer terug. Maar heb dan helaas geen verbinding tot het netwerk meer. Wat doe ik verkeerd?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik ben bij de Vodafone helpdesk langs geweest en hierbij hun advies:

-Pakketgegevens altijd aan (zodat je internet bereik heb) mag ook in het buitenland aanstaan.
-Inprincipe roaming altijd uit, behalve als je het buitenland bent en geen verbinding hebt tot Wifi. Hier zijn wel aanzienlijke kosten aan verbonden!
-GSM + WCDMA(= 3g) aan. Bij WCDMA uit, dan is internet “trager”!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

je moet roaming juist uitschakelen.
en wil je misschien een GRATIS android app maken en uploaden naar google play?