hoe kan je een beveiligt pdf bestand vertalen van engels in het nederlands

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (4)

Doe dat in Word... Dus dan open je die PDF, vertaalt het netjes in het Nederlands en dan sla je het in Word op als PDF... en klaar ben je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Waarom in Word? Duur pakket voor het intikken van een stukje tekst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kun je het pdf weer wegschrijven, daarom...
AWM
14 jaar geleden
Ah, op die fiets. Kan Word niet standaard, heb je een plugin voor nodig. Met een freeware programmaatje kun je alle tekst in PDF-formaat wegschrijven, ook vanuit Notepad.
Je kunt de tekst overtypen in het Google Translate venster...

Toegevoegd na 25 seconden:
Maar pas op voor brakke vertalingen... :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de hand. De tekst van een beveiligde PDF kun je niet kopieëren. Je kunt hem daarentegen wel inlezen met OCR-software, maar die heeft niet iedereen op zijn PC staan. Het vertalen zelf blijft handwerk,er is geen computerprogramma of website dat daar iets van bakt.
AWM
14 jaar geleden
Jawel. Het makkelijkst is het via een gratis programma. Daar kan je overigens ook zelf nieuwe bestanden, ook .pdf aanmaken

Toegevoegd na 29 seconden:
het gaat hier niet om een programma wat kan vertalen