Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik wil gaan internetten via het stopkontakt en 1 apparaat gebruik je bij het modem, heb je dan via het 2e apparaat internet door het hele huis?

In het huis bestaan er groepen van elekta. Zekering 1 is voor benedenverdieping, zekering 2 voor tussenetage en zekering 3 voor zolder. Het zou dus zo kunnen zijn dat ik alleen bereik heb op de benedenverdieping waar het modem staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In principe heb je in huis gewoon internet , het maakt niet uit op welke groep, wat wel een probleem kan zijn is wanneer op dezelfde groep zware huishoudelijk apparaten zou hebben maar in de meeste gevallen heb je maar 1 fase in huis dus zou dat geen probleem moeten zijn
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een grote gok. Bij mij in huis werken die powerlineadapters wel van één groep naar de andere, maar naar een derde weer niet. Ik denk dat het uiteindelijk te maken heeft met leidinglengte. De enige manier waarop je er achter kunt komen is het uit te proberen, er is geen enkele prognose te maken.
(Lees meer...)
escape
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding