Hoe moet ik de geschiedenis van mijn pc wissen?

Ik doe: extra, internetopties, bij de browsergeschiedenis klik ik verwijderen, alle vinkjes staan er (behalve die mijn favorieten wist). Ik laat het lopen totdat ie aangeeft dat het klaar is, klik op oke. Sluit inet af, open het weer en als ik dan op het pijltje rechts van de adresbalk klik, staan er TOCH nog dingen onder "geschiedenis". Maar hoe krijg ik dat leeg? Als ik op een adres ga staan (niet klik) verschijnt er een rood kruisje. Ik klik daarop en het adres gaat weg. Ik klik op vernieuwen en dan weer het pijltje van de adresbalk en HUP.. daar staat dezelfde geschiedenis weer.

HOE KRIJG IK DAT WEG??

Hoop dat het een beetje duidelijk is....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraag is mij niet helemaal duidelijk vandaar een reactie
Denk dat je een ellenlange lijst hebt die je niet kan verwijderen. Toets in het zoekvak b.v. ab in, dan zie je enkele zoekopties en klik vervolgens op verwijderen onderin. Als je dit bedoeld, hoop ik je te hebben geholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderen is gechiedenis wissen

Antwoorden (7)

Wat maf dat het niet werkt als je gewoon op 'wis browsergeschiedenis' klikt. Wat dan waarschijnlijk wel werkt is het programmaatje CCleaner. Dat ruimt sowieso je computer op (zonder dat hij allerlei persoonlijke bestanden ofzo wist). Ik gebruik het zelf al maanden en het werkt geweldig!

http://www.ccleaner.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de volgende map eens te vinden:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Geschiedenis
Daar vind je je gechiedenis terug en daar kun je het eventueel ook verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens schijfruimte vijmaken door onnodige internet bestanden te verwijderen.

Als kiest start en dan typ daar tijdelijk en dan geef die aan.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn hoogstwaarschijnlijk je bladwijzers of wel je favoriete pagina’s die je hebt opgeslagen bij ofwel je bladwijzerbalk of via favorieten. Als je letters intoetst die overeenkomen met letters uit de bladwijzers, dan zie je alle overeenkomende links in je adresbalk verschijnen. Of je dit uit kan zetten, zal ik nader onderzoeken. Wellicht is het ook handig om even CCleaner te downloaden. Na het internetten even opschonen en alles is weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Druk op Start.
Druk op uitvoeren.
Bij openen toets %temp% in.
Druk op OK.
Druk op Locals.
In het rijtje dat volgt staat geschiedenis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook nog een kleine freeware gratis tool die echt jouw gebruik uitwist. Het heet Wipe. Maar deze tool wist niet alleen jouw sporen op jouw eigen PC maar eventueel ook de sporen die je op internet achterliet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer CCcleaner eens.