Samsung Galaxy Tab 2 10.1 : Kan ik hier, als ik geen Wifi heb, gewoon mijn telefoonkaartje (met i'netabonnement) instoppen? en ook evt gebeld worden?

Ik lees zoveel verschillende verhalen...

Of zijn er evt kaartjes te krijgen waarmee je kan internetten en alleen een rekening krijgt van die MB's zonder een echt abonnement?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Het maakt eigenlijk niet uit of je een tablet hebt of een smartphone.
Je hebt voor wat jij wil een tab nodig met 3g, dan kun je een simkaart plaatsen. Via je mobiele abonnement (van die simkaart) heb je dan toegang tot het internet. En ja, als je een telefoon app geïnstalleerd (weet niet of deze er standaard opstaat) hebt kun je gebeld worden en bellen. Dit is echter niet makkelijk. Een tablet is nogal groot om aan je oor te houden en het ziet er, vind ik, nogal suf uit.