Waarom werkt mijn lan verbinding niet?

hallo, ik heb een Windows 7 computer
draadloos en landverbinding

het draadloze internet werkt perfect.
maar omdat lan verbinding sneller is wil ik deze gebruiken. Nu heb ik de lan kabel in mijn pc zitten de lampjes branden maar hij maakt geen verbinding met lan en blijft op wifi.

als ik wifi uitschakel heb ik helemaal geen internet verbinding

op mijn laptop werkt de lan kabel wel gewoon perfect.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet even naar het configuratiescherm en kiezen voor "Netwerk" en daar de "Netwerk apdapters aanpassen". Ga nu met je rechtermuisknop op de LAN-verbinding staan en kies "inschakelen (enable)" en zet voor de zekerheid je WiFi uit, zelfde procedure maar dan kiezen voor "uitschakelen". Succes!