Werkt internet via het stopcontact ook als de punten die je wilt aansluiten op verschillende elekticiteitsgroepen zitten?

Als je bijv 2 homeplugs wilt gebruiken maar degene waar het modem op zit, zit op een andere groep in de meterkast dan de tweede elders in huis.

Maakt dat uit voor de werking?

Toegevoegd na 1 minuut:
ps moet zijn: elektriciteitsgroepen

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De groep maakt niet uit; als je maar niet 3 fasen in huis hebt (krachtstroom) en het huis daarover verdeeld is. Dan lukt het alleen via dezelfde fase verbinding te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ , u kan er best ook op letten om geen multistopkontaktenblok te gebruiken waar een netfilter inzit want dit beperkt de bandbreedte.
capthavoc
11 jaar geleden
Het zijn echt heel handig dingen
ik heb ze in een groot kerkgebouw geplaatst waar de afstanden echt groot zijn maar ze werken uitstekend
idd niet in een stekkerblok steken
in een groot pand zijn er soms meerdere meter kasten
vaak kon je hier wel mee in de problemen
maar meestal alles wat achter 1 meterkast zit is goed
in een gewoon woonhuis
zou het geen probleem moeten zijn
als je toch over een kookgroep beschikt dan zou je dan die
als 1st aansluitpunt niet gebruiken
maar ik verwacht geen probleem zo te lezen tip koop ze om elk geval van hetzelfde merk
daar heb ik wel problemen mee ondervonden