Kan je een document op de mail maken die automatisch een error of foutcode geeft ?

Dus als ik iets verstuur en iemand krijgt hem dat die hem niet kan openen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Neem bijvoorbeeld een mp3 bestand, en vervang de bestandsnaamextensie (sp?) met (bijvoorbeeld) .doc.
Dus: wednesday13-callingallcorpses.mp3 wordt wednesday13-callingallcorpses.doc. Als de ontvanger dit dan probeert te openen, krijgen ze een mooi document te zien met allemaal vreemde tekentjes.
Dit kun je op allerlei manieren doen (dus ook met fotobestanden .jpg wordt dan .doc of een andere bestandsnaam extensie)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je document laten slopen door Document Corrupter. Zo blijft het een document, maar geeft hij een fout bij het openen.

Tip: bewaar wel je originele bestand.
bamibal