Ik ga binnenkort voor goed naar Hongarije. Hoe kan ik het beste/goedkoopste systeem installeren?

In het dorpje zijn geen faciliteiten om Internet connectie te krijgen. Kan ik een wifi installeren en zoja hoe? Of is er nog een andere manier. Graag niet te technisch antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (2)

Een wifi-router aansluiten heeft alleen zin als je al een internetverbinding hebt. En ik begrijp dat dat in het dorp niet mogelijk is. Zonder internet heeft wifi dus geen zin.

Mogelijk heb je daar wel GSM-bereik, en is er een provider die mobiel internet biedt. Je zou dan kunnen internetten via een dongel.
bamibal
11 jaar geleden
Er zijn een paar aanbieders voor internet via satelliet.
Bijvoorbeeld onastra en bysky.
Of ze hun diensten ook in Hongarije aanbieden, en wat de prijzen zijn zul je vast op de website kunnen vinden.
Het installeren is door een redelijk handig iemand zelf wel te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
http://hongarije.startpagina.nl/prikbord/5044162/internet-via-satelliet#msg-5044162 misschien handige info ?