Wat is de handigste manier om bestanden via internet te synchroniseren? Bijvoorbeeld voor thuiswerken?

Allemaal leuk die verhalen over de internet 'cloud' maar Google ondersteunt niet alle bestandstypen, MyDropBox.com werkt met een standaard directory onder mijn documenten en bij Microsoft Live wil ik me niet inschrijven. Die hebben trouwens wel het krachtige Foldershare ingepikt. Maar er moeten toch meer van dat soort aanbieders zijn??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Werkmap, standaard in Windows en netwerk, ook standaard in Windows... Even instellen en klaar (lees: komt) is kees...

Zoek het niet te ver...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, deze kende ik nog niet. Werkt echter alleen via USB stick. En werkt hij ook voor netwerkdirectory's of alleen lokale directory's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet kunnen... instellingen leren en controleren...
Waarom werk je niet gewoon via een server waar je op kunt inloggen dat doen volgens mij de meetste mensen.
Ik werk zelf al ruim 8 jaar thuis en dit werkt prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wellicht het is dit een optie voor je
http://www.goodsync.com/nl/

inschrijven bij microsoft live zou ik wel als optie meenemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit doe je het beste met Google Wave.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wuala (van LaCie) geeft je een gratis harde schijf in de cloud van 1GB. Als het bevalt kun je zelf een ouwe harde schijf beschikbaar stellen aan Wuala, dan krijg je precies dezelfde omvang in de Cloud ervoor terug.

Vooral als je uploadsnelheid op internet niet super is, werkt dat gigantisch veel beter dan je eigen harde schijf van buitenaf benaderbaar maken.

Als je niks beschikbaar wil stellen kun je ook ruimte tegen betaling aanschaffen.
Maar prijstechnisch is het goedkoper om een Tb in de winkel te kopen (onder 100 euro), aan te laten staan, dan heb je een Tb in de cloud....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens

http://huiswerk.startkabel.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je niet een 't' vergeten?