Hoe verwijder ik "sweet im" van mijn startpagina.

In een overenthousiaste bui drukte ik weer eens de verkeerde toets in waardoor mijn gebruikelijke startpagina van Google steeds wordt weggedrukt door een startpagina van Google met `sweet im`met altijd irriterende onzin erop. onder "eigenschappen voor internet " e.e.a. terugzetten werkt dus niet.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

verwijder sweetIM van de gehele computer,
wijzig dan startpagina, en kijk of het werkt
het is een suggestie, niet zeker of dit werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog een heel gedoe, eerst maar revo alles van sweetim en macrogaming laten verwijderen.
Als je dit gedaan hebt zul je zien dat nog niet alles weg is.
Vervolgens typ je in je adresbalk van je browser about:config je krijgt dan een melding dat je voorzichtig moet zijn en iets van garantie.
Druk maar op OK
Je krijgt een lijst te zien en je moet alleen de zwartgedrukte goed bekijken.
Als je iets ziet staan van sweetim of macrogaming klik je er met je rechtermuis op, en druk je op herinitialiseren.
Als je dit alles hebt gedaan ben je er definitief vanaf.
Voortaan niet meer doen hoor ☺