Waarom kan ik geen foto's op Hyves uploaden?

Telkens als ik foto's op mijn profiel wil zetten, en op Verstuur klik, gebeurt er een paar uur niets, maar ik krijg wel een bevestiging dat de foto's geupload zijn, maar er zijn helemaal geen nieuwe foto's bijgekomen...

Ik heb dit sinds de keer dat ik Windows 8 proefversie heb geïnstalleerd, en Windows 7 Home Premium niet meer terug kon krijgen... Mijn oom is computerprogrammeur en die heeft het systeem helemaal teruggezet, maar ik kon geen foto's uploaden, heb ik misschien nog programma's nodig (Ik denk het niet want het probleem is alleen bij Hyves)

Weet iemand iets???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: Facebook :)

Antwoorden (1)

Je kan de Hyves chat downloaden en via daar zit een tabblad, Photo Uploader. Misschien werkt dat wel.