Hoe maak ik mezelf ontraceerbaar?

Ik moet wat bestellen. Ik wil ontraceerbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Gebruik het TOR network. De details daarvan ga ik hier niet plaatsen, want dat wordt te veel tekst. Zoek dat zelf even via Google op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Je zou op z'n minst een link kunnen geven waar meer informatie te vinden is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik wel hebben gedaan, maar op de locatie waar ik ben kan ik deze sites niet benaderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch die porno site waarover Undercover in Nederland een keertje uitzond, GATVER!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks porno. Het is een netwerk waarop je (bijna) niet traceerbaar bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En omdat je er moeilijk traceerbaar bent wordt het idd gebruikt voor kinder porno.
Maar ook door mensen die om politieke redenen niet gevonden willen worden in landen waar men zomaar opgepakt kan worden voor het uiten van je mening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zo kan iets goed of verkeerd gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net zoals een keukenmes.
Bestel via iemand anders die je het geld geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anoniem gaat het beste via een proxy of TOR
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de politie is ook dat niet echt anoniem. Ze zeggen methodes te kennen dat je ook daar te vinden bent.