Mijn laptop kan niet op internet wat moet ik nu doen?

Mijn laptop kan wel verbinding maken met een router maar niet op internet.. Dit gebeurt alleen thuis bij andere routers kan hij wel verbinding maken.. Toen ik een test ging doen stond er dat de standaard gateway offline is wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer de router eens te resetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al gedaan

Andere antwoorden (1)

Je moet aan je ouders vragen of zij je PC/Laptop willen accepteren op het Netwerk. Hiervoor moeten zij JOUW MAC-adres invoeren in de Router. Kennelijk is deze beveiligd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het netwerk is open voor iedereen met verschillende MAC-Adresen ik kan het wel zo instellen dat de router alleen bepaalde Mac-Adresen toegang geeft maar dat vond ik niet nodig