Hoe site van C:xampp/htdocs online zetten?

Hallo ik heb een site via XAMPP gemaakt in htdocs maar ik kan via andere computers er niet in want hij staat niet online de site wie weet hoe je dat moet doen zo ja stuur het naar mij ik zou het zeer waarderen als je me kan helpen en je zou een ding van me krijgen respect of op 1 van je vragen een goede vraag dit helpt veel mensen en als het werkt zou ik het zeker doen

Groet Dennis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

stel je interne ipadres van je computer in op je router. En via je externe ip kan je hem bereiken. Zie ook www.watismijnip.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je er miss een filmpje voor want snap ik niet zo goed:$
maar als het me lukt krijg je beste antwoord van deze vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft me geholpen