hoe zet ik bij een youtube video neer dat er beelden van een bepaalde serie/reclame in staat?

ik wil een youtube video uploaden en er later inkomsten mee genereren maar dan moet ik aangeven of er beelden in voor komen van andere dingen zoals beelden uit films etc. hoe geef ik dat aan? (zonder dat ik het in de beschrijving plaats)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jij wilt inkomsten gaan generen over iemands anders zijn beelden. Je moet dus toestemming vragen aan de desbetreffende maker. Toch inkomsten gaan generen zonder toestemming kan leiden tot verwijdering van je video en account!
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Het gaat niet om het youtube account maar van de gene die het gemaakt is. Tsjah.. dat moet je zelf uitvogelen om YT te overtuigen.

Andere antwoorden (1)

Je mag geen beelden van anderen gebruiken en er geld mee verdienen zonder dat je toestemming hebt.
Als je wel toestemming hebt kan je het gewoon in de beschrijving zetten met een linkje naar het origineel en/of de eigenaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jazeker