Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn computer bevriest nadat ik sommige applicaties opstart waar komt dit door?

Ik heb een PC maar die heeft zo zijn gebreken.

Er staat Windows XP Professional op.
Maar nu wil ik bijvoorbeeld browsen in (Internet Explorer)
Maar op het moment dat ik mijn browser opstart dan geeft hij een wit scherm je ziet hem laden en dan na een minuut ongeveer bevriest heel het scherm Inc muis.
Ik zit nu te kijken waar dit aan zou kunnen liggen heb even geprobeerd om chrome portable erop te zetten via USB maar hier freesde mijn screen ook.

Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

Toegevoegd na 6 minuten:
PS er staan nu twee gebruikers op deze account en de eerste geeft geen enkele fouten met het vastlopen.

Toegevoegd na 3 uur:
De browser werkt niet aangezien ik niet op de browser kan en bij de google portable versie loopt hij ook vast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
602
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is heel veel mogelijk, maar probeer het eerst eens met een fatsoenlijke browser. Internet Explorer is niet echt snel en ook niet echt veilig (zeker de oudere versies niet). Ook is het vrij zwaar voor je pc om te draaien, in vergelijking met andere browsers. Als je gewoon de normale Google Chrome installeert, denk ik dat een deel van je probleem opgelost zou kunnen worden. Dit download je eenvoudig via www.google.com/chrome.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Installeer de gratis versie van cleanmen, dat heeft telkens weer lucht om verder te gaan. Het kan worden opgestart als je je pc aanzet, loopt b.v. om de paar minuten of als je het activeert. Ruimt het geheugengebruik van je PC op zodat je verder kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat komt vast omdat je pc weinig CPU heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding