hoe komt het dat bij sommige websites de "één pagina terug"-toets niet werkt?

sommige websites kan je niet wegklikken door een pagina terug te gaan. je blijft dan gewoon op de website homepage. is dat een techniek of ligt dat aan mezelf?

12 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Het beste antwoord

Meerdere mogelijkheden,
zoals ook al genoemd:
- Pagina is in een nieuw venster geopend (vorige-knop is niet beschikbaar)
- Je klikt op pagina A op een link. Die opent pagina B, welke automatisch naar pagina C springt.
Wanneer je dan op Vorige drukt, kom je weer op B, en springt weer automatisch naar C.
- Als je met Pagina terug de backspace-knop bedoelt, kan dat ook zijn dat je bv in een tekstbox zit, of in een flash-applicatie. Dan werkt de knop vaak niet op de browser.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor,dit ligt niet aan jou,ik heb het ook weleens met site's en meestal als ik dubbelklik,dan kom ik weer op de vorige pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je geeft geen antwoord op de vraag hoe het komt dat dat zo is. daarom mijn -.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mint maar een eind weg,dit doet mij niets. :-))))
Dat kan komen doordat die pagina in een nieuw venster geopend is. Er is voor dat venster geen "vorige pagina".

Ook zijn er websites die je van het ene adres direct doorsturen (redirect) naar een ander adres. Klik je op "Vorige", dan kom je dus weer op de ene pagina die je direct weer doorstuurt naar de andere. Zo kom je dus steeds weer op dezelfde pagina terecht. Snel twee keer achter elkaar op "Vorige" klikken wil dan wel eens helpen.
bamibal