Hoe kan je oefenen met het inspreken van stemmen voor bijv tekenfilms?

Het lijkt me erg leuk om stemmen in te spreken. Ik wil dan waarschijnlijk ook een stemtest gaan doen bij een castingbureau van nasynchronisatie, omdat ik geen idee heb of ik hiervoor een geschikte stem heb. Bestaat er een site of een manier waarop je het inspreken van stemmen thuis al een beetje kunt oefenen? En dan het liefst met van die timecodes, want dat schijnt best lastig te zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Als je het echt serieus wil kun je in de bron een cursus vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje. Deze had ik ook gevonden. Ik wil het echt serieus heel graag, maar 975 euro vind ik te veel geld om uit te testen of het ook iets voor mij is.
Ik wil binnenkort misschien een stemtest doen bij een voice over bureau. Hier kijken ze of je een geschikte stem hebt. Maar vroeg me af of er een site was waar ik vast een beetje kon oefenen.