Op marktplaats, Telt het aantal keer gezien op mijn advertentie ook voor mezelf?

Ik heb op marktplaats een paar keer op mijn eigen advertentie geklikt, telt dat dan ook bij hoe vaak mijn advertentie is bekeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
5.5K
Amadea
11 jaar geleden
Maakt dat wat uit dan? Alleen als je dat via een ander IP-adres gedaan hebt zal het geteld zijn. Niet als je dat gewoon op je eigen internetverbinding deed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is niet.

Het beste antwoord

Nee, dat telt niet mee, als ik een advertentie heb geplaatst kijk ik vaak nog wel eens een paar keer en dan staat de teller daarna nog steeds op nul.