Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stopt een actief topic automatisch op Fok Forum?

Hee,

Ik had een vraag over een Topic van mij op Fok Forum.
Vind het super irri dat mensen blijven reageren want het is allemaal zinloos enzo en je kan hem niet stoppen of verwijderen (heel erg raar is dat), dus stopt die ooit een keer automatisch met actief zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zit zelf niet op FOK, meestal moet het wel mogelijk zijn om een topic zelf op slot te gooien, je kan tevens ook gewoon een vriendelijk verzoek sturen naar de beheerder, meestal honoreren zij het verzoek wel, en zullen zij het topic voor jou op slot gooien !

Verder kan het afhankelijk zijn van de voorwaarden, zoals bijvoorbeeld bij nu.nl / nujij.nl als je daar iets op plaatst, dan kun je het zelf niet verwijderen, en blijft het voor altijd staan.

Dan kun je niets anders doen, dan afwachten tot het bericht zo diep in de website staat, dat het niet meer gevonden wordt.

Maar meestal kom je heel ver met een vriendelijk verzoek indienen bij de beheerder.

Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding