kan je via iemand anders 3G internetten?

Ik heb een samsung galaxy y

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (2)

Dat hangt van de andere telefoon af. Sommige telefoons kun je instellen als Wifi Access Point (tethering). Die andere moet dat aan hebben staan, zodat jij via wifi kunt connecten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als diegene 3G heeft op zijn telefoon en jij hebt wifi-ontvangst op de jouwe, dan kan jij, als die andere persoon zijn hotspot aanzet, via wifi op de 3G van die persoon op internet, je moet dan wel het wachtwoord weten en de naam van de hotspot.

Duur grapje overigens voor diegene die 3g heeft, aangezien dit duurder is dan gewoon via de vaste (via een router thuis) wifi-verbinding.