Heeft er iemand ervaring met de 3g van vodafone, en is 1g maandelijks internet verkeer voldoende ?

ik ben van plan op een iphone 4 te kopen en op vodafone beland maar nu weet ik niet of dit een goede keuze is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ik heb er geen ervaring mee, maar de vraag of 1GB voldoende is, ligt vooral aan de vraag wat je met je iphone gaat doen. Af en toe een youtube filmpje en af en toe een app downloaden zal weinig verkeer genereren, maar als je de hele dag streamingradio gebruikt en veel download, dan kan het verkeer aardig oplopen.

1GB is trouwens een waarde die waarschijnlijk boven het gemiddelde per gebruiker zit. Bij normaal huis tuin en keukengebruik is er niets aan de hand.

Toegevoegd na 1 minuut:
ow, wacht, ik dacht de 3g iphone, maar je bedoeld het netwerk. Netwerk is op zich prima. Sommige uithoeken bijna geen dataverkeer mogelijk, maar gemiddeld genomen ben ik tevreden over het vodafone netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone 3g werkt prima heb het zelf ook nooit problemen mee gehad en 1gb internet block is voldoende voor normaal internet gebruik zoals even buienradar kijken of leuke wallpapers downloaden of ander internet gebruik het werkt allemaal prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zo ver ik weet krijg je geen melding met hoeveel je nog over heb maar ik weet uit eigen ervaringen dat je heel gek moet doen om die 1gb op te maken zit zelf ook elke dag online met me Phone en op veel sites en ik maak hem niet op de 1gb