kan niet verbinden met wifi maar heeft wel bereik hoe los ik dit op?

onze computers zijn met een kabeltje maar dingen zoals mobiel en laptop hebben vaak problemen als de router word gereset kan ik weer internetten maar meestal valt het na 4 uur gewoon weer weg en moet de router weer worden gereset

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als het internet op de pcs met draad het wel doet download dan connectify op 1 van je pcs dat zend internet uit.
Ik weet niet hoeveel pcs erop kunnen en ik weet ook niet of het snel is.

gebruik het wel op je snelste pc (met kabel)
succes en laat even weten of het lukt of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ligt het aan me beveiliging. Je kan proberen een ander soort beveiliging op je router te zetten. Wpa-psk 2 werkt meestal het best en is ook het beste beveiligd.