kan je met een 3g telefoon een hotspot maken? zie beschrijving

Ik heb een Samsung Wave
En onbeperkt internet...

Ik wil dit graag zodat ik met mijn ipod overal op internet kan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

ik heb zelf een samsung galaxy s2 en mij lukt dat wel, dus als jij de zelfde opties als mij hept volg dit dan: ga naar instellingen- dan naar draadloos en netwerk- dan naar thethering en draagbare hotspots- druk dan op; instell. draagbare wifi hotspots- als laatst 'draagbare wifi hotspot' aanvinken.
als je het wachtwoord wilt bekijken wat automatisch is ingesteld klik je op: draagbare wifi hotspot configuratie (dat staat onder 'draagbare wifi hotspot')

Als je de zelfde instellingen hebt als mij kun je dit gebruiken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goedendag,

na een beetje rondneuzen op het internet zag ik dat je Android 2.2 (besturings systeem voor telefoons) minimaal moest hebben om een wifi spot te maken.
waarschijnlijk heb jij een lagere of geen verzie van android dus is het niet mogelijk een wifi hotspot te maken.

met vriendelijke groet, ik hou van je :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung wave heeft als besturingssysteem BADA. Met dit systeem kun je helaas geen wifi hotspot maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipods hebben de optie om via bluetooth met een apparaat te verbinden en dan kunnen ze vervolgens (als je het op je telefoon accepteert) verbinden met het internet via je telefoon.

Dit doe je door bij je ipod naar instellingen>algemeen>bluetooth te gaan en daarna je telefoon aanklikken (die als het goed is gevonden is) Vervolgens even accepteren op je samsung en daarna moet het werken.