Wat is het nut van emails archiveren bij Gmail? Ipv ze te laten staan in je Postvak In.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je ontzettend veel mail krijgt thuis of op het werk en als je deze allemaal laat staan heb je geen overzicht meer. En loopt de mailbox aardig vol.

Als je dit rangschikt en je krijgt van iemand een mail waar je op had moeten reageren bijv. een bedrijf hoef je niet al die mails door te lopen. Maar kijk je in de map van dit bedrijf en kan je het sneller terugvinden.

Je kan ook rangschikken als deze mail is afgehandeld, zodat deze niet meer tussen de gewone mails staat. Zodat het later allemaal makkelijk is terug te vinden. En geen actie meer hoeft te ondernemen.

Bedenk bijvoorbeeld op een bedrijf dat je rustig een honderd mails per dag kunt krijgen en dan is het heel onoverzichtelijk om dit terug te vinden.

Als er iets fout is gegaan kan je het altijd terughalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze overal aan, dus je hoeft niet op je eigen pc te zitten om je oude emails te zien...
En je kunt er VEEL meer kwijt, je kunt er je muziekcollectie wegzetten, want het account is erg groot... 1GB was het, en wellicht is dit alweer groter nu...

Dus het is ook een net-drive, als je het zo wilt zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er veel hebt, een beter overzicht..?