Hoe heet het surfgedrag/zoeken door één en dezelfde website door de nummers van de plaatjes in het webadres steeds op te hogen of te verlagen?

Dus bijvoorbeeld:

www.kpn.nl/document_1/aanbieding2.jpg ->
...aanbieding3.jpg enz

Daar heb ik een keer een naam voor gezien, maar ik weet het niet meer.....er is zelfs een addon voor Firefox voor maar die weet ik ook niet meer....

Toegevoegd na 1 minuut:
niet KPN lastig vallen door op het adres te klikken, het is een voorbeeld :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Brute Force