gister heb ik een site bezocht over proxy servers en kan hem niet meer terugvinden kan iemand mij helpen?

volgens mij staat de site niet in mijn geschiedenis en als je wil weten hoe de site eruitziet want het zoekwoord op google is ongeveer proxy servers nl
op de site staan vier balkjes op de eerste rij de server en dan daarna een balkje van groen/geel hoe snel hij is in iedergeval is de eerste groen en de rest geel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik ben even wezen zoeken voor je, maar ik vermoed dat je gezocht hebt naar prestaties van proxy servers.
En dan is het toch handiger als je toch maar even in de geschiedenis van je browser kijkt naar waar je gisteren allemaal heen gesurft bent.