Wat is een goede, veilige ad blocker voor Google Chrome?

Ik heb zomaar opeens heel veel behoefte aan zo'n ad blocker maar durf niet zomaar vanalles meer te downloaden en te installeren sinds ik 3 weken geleden tegen 'the blue screen of death' aan gekeken heb wegens malware. Iemand een goede tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

https://chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=nl deze (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om flash ads (zoals bijvoorbeeld op deze site) dan is FlashBlock ideaal
https://chrome.google.com/extensions/detail/gofhjkjmkpinhpoiabjplobcaignabnl

Standaard wordt alles geblokt, maar je kunt binnen een pagina door middel van te klikken op het flash-gedeelte het weer zichtbaar maken maar je kunt ook een hele site (zoals youtube) toevoegen als veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de adresbalk zie je een steeksleutel, klik daarop en ga naar extra in het menu. Klik daarna op Extensies in het volgende menu. In het scherm staat er rechtsonder een link: Meer extensies ophalen, Type in het zoekveld: adblocker, en enter dan. Bovenaan krijg je dan de extensie Adblock te staan, welk geverifieerd is, Klik daarop en klik op de knop installeren. Om instellingen snel te vinden is het handig om de knop op de taakbalk te installeren. Bij instellingen van adblock kan je daarna de Nederlandse uitbreiding aanvinken.

Succes!