Waarom kun je bij Yahoo! Answers op je eigen vraag stemmen?

Dat druist toch tegen het hele principe in? Zo kun je toch steeds op je eigen antwoorden stemmen om op die manier meer credibility op te bouwen? Beetje ongeloofwaardig..

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bedoel uiteraard waarom je op je eigen antwoorden kunt stemmen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je stemt niet op vragen, maar op antwoorden. En je kunt niet op je eigen vraag antwoorden. Wel kun je, net als bij GV, het beste antwoord op je vraag kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh stom, ik heb het inderdaad verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde inderdaad waarom je op je eigen antwoorden kan stemmen. Nouja. Maakt niet uit.