Hoe kan je je computer geluid LIVE streamen?

Ik heb op Livestream een programma, weet iemand hoe je je geluid wat uit de computer komt daarop kan streamen? Dus niet door de boxjes hard te zetten want dat levert slechte kwaliteit op.

Beetje in de richting van onderstaande link, maar dan moet het dus Live zijn.

http://www.mp3do.com/soundrecorder.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

je hebt als het goed is een mixer bij het programma dat je geinstalleerd hebt en daar moet je "Stereo-mix" helemaal open zetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan dan alle muziek streamen die je wilt, er zit dan ook beeld bij. (dus bijv van youtube, windows media player, alle muziek/geluidjes die je afspeelt op je pc
Jaspro101
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
Dat is via internet inderdaad. er zit een programma bij.
als je live muziek wilt streamen heb je procaster nodig.
http://www.livestream.com/userguide/index.php?title=Procaster

Andere antwoorden (1)

Dat kan met shoutcast ! Google maar op shoutcast server :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via livestream muziek wil streamen, moet je instellingen aanpassen aan je geluidskaart. Volgens mij kan je de muziek dan wel streamen, maar niet beluisteren. Je kan vast wel een tutorial vinden op Google.