Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Alles behalve torrents

Op welke wijze kan je films (legaal+gratis) downloaden behalve via torrent? ik ben opzoek naar een oude film die je gratis zou mogen downloaden, maar die onvindbaar is via torrent...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
663
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag alle films en muziek LEGAAL downloaden. Als jij ergens een gratis link vind met een film ben jij niet illegaal bezig. De persoon die de film aanbied soms wel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Via het "Internet Archief" (zie bron) kun je heel veel oude rechtenvrij materiaal gratis en legaal downloaden. Waaronder films, maar ook boeken etc. Ook leuk is om naar sites te kunnen kijken in het verleden (2e bron) via het internet archief. Zoals deze site op 11 juni 2003 (3e bron).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Usenet/Nieuwsgroepen. Daar mag je (voorlopig) nog gratis downloaden. Uploaden mag niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heet de film?
Ik kan hem voor je zoeken en de link sturen
(als ik hem vind)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad zijn de nieuwsgroepen het meest betrouwbaar, echter zijn er hier ook al vaak besmette bestanden te vinden :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn er ook andere mogelijkheden dan nieuwsgroepen en limewire
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom andere mogelijkheden? In de nieuwsgroepen staat alles. Je kan vaak 360 dagen terug zoeken. Met de juiste programmatuur kan je makkelijk alles binnenhalen en ook virusvrij blijven. De Fills Thread Database (FTD) is een aardige start.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding