Is er een Android app waarmee ik een WiFi netwerk kan hacken?

Ik ben mijn WiFi wachtwoord vergeten. Ik kan ook niet meer in het beheer van de router. Er zit geen reset knop op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Nee, die app is er niet. Allicht niet om met een druk op de knop elk netwerk maar te kraken. Er zijn talloze Wi-Fi analyzers waar je wat aan zou hebben als je meer kennis van de beveiliging van netwerken zou hebben. Als je toch niet meer in je router kunt komen, kun je hem misschien nog open schroeven en een stripje geheugen los maken van zijn printplaat, en dat dan weer terug plaatsen natuurlijk. Heb je daar geen zin in, of lukt dat niet, dan heb je al vanaf dertig e.uro een andere router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van welke router je gebruikt, kun je op http://urbanwireless.info/default-router-passwords vinden hoe je erop in kunt loggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op elke router zit een resetknopje, ik heb er nog nooit eentje gezien zonder, soms zit het knopje onder de kap. Als je je router wilt configureren doe je dat niet met je mobiele telefoon of tablet maar met een desktop of laptop met een draad eraan, de vraag naar een android app snap ik dus niet, als die er zou zijn, zou je die kunnen gebruiken om ongevraagd in routers van andere te kunnen komen, en dat is niet toegestaan.