ik heb mijn computer net geherformatteerd, en ik probeer msn te downloade, maar dat lukt niet. iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je computer niet herformatteren, je kunt alleen je harde schijf herformatteren. Maar goed, met de melding "dat lukt niet" kunnen we niet veel. Je zult toch echt iets meer informatie moeten geven. Wat heb je gedaan? Welke browser heb je gebruikt? Welke foutmelding kreeg je, of welke effecten zag je? Lukte het downloaden al niet? Of lukte het downloaden wel, maar het installeren niet? Was je aangemeld als gebruiker of als beheerder (administrator)? Heb je Windows of een ander systeem? Heb je je systeem bijgewerkt met de nieuwste updates? Heb je een virusscanner, zo ja: welke? Heb je een firewall, zo ja: welke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rotaluclac: Eerste alinea is een belachelijke opmerking van jouw. Misschien ben jij professor in de taalkunde? Dan veronschuldig ik mij en dan mag je zo'n opmerking maken ! In de volksmond wordt "ik heb mijn computer geformatteerd" PERFECT aanvaard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt inderdaad aanvaard. Daarom kijken mensen zo vreemd op als je als computer-reparateur meldt dat je niets met zo'n opmerking kunt. Dan moet je vragen stellen, en word je als pietluttig en onbekwaam bestempeld. Terwijl in werkelijkheid mensen die zeggen dat ze hun computer hebben geherformatteerd, de volgende dingen kunnen bedoelen:
- Ik heb mijn harde schijf geformatteerd.
- Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd.
- Ik heb mijn Internetverbinding opnieuw ingesteld.
- Ik heb mijn Persoonlijke Documenten gewist.
- Ik heb mijn Prullenbak leeggemaakt.
- Ik heb mijn Internet Explorer ge-upgradet. Zes verschillende betekenissen voor dezelfde uitspraak. Allemaal uit de praktijk. Er zijn er vast nog meer, die me pas te binnen schieten als ik deze reactie al heb geplaatst. Vandaar dat ik helemaal niets kan met de uitspraak dat "de computer ge(her)formatteerd is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar als je zo begint... Dan kunnen ze met "ik heb mijn harde schijf geformatteerd" ook bedoelen dat ze Windows opnieuw geinstalleerd hebben..... Maar ik begrijp best wat je bedoelt. De vraagsteller Gast7732 geeft veel te weinig informatie. Wij zijn (spijtig genoeg) géén helderzienden Gast7732 !

Antwoorden (4)

als je aangeeft wat de computer niet doet of welke foutmelding hij geeft is dat een stuk eenvoudiger.

Op deze site: http://www.onlinemsgr.nl/msn-downloaden/ kun je alle msn's van 1.0 tot Beta 9.0 downloaden.

Na de download kun je hem installeren, mochten daar problemen ontstaan laat dan weten welke foutmelding hij aangeeft.

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht moet je eerst nog service pack 2 (als je xp hebt tenminste) nog installeren
Je kan eventueel tijdelijk gebruik maken van de oude windows messenger
tot je alle updates hebt geinstalleerd
capthavoc
14 jaar geleden
Je zou er ook voor kunnen kiezen de online versie te gebruiken. Log hiervoor in op je 'Live'-account en ga naar 'Contacten'. Vervolgens kun je met de knop 'Messenger' rechts inloggen op de webversie van de Live Messenger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ke Windows of Ubuntu(Linux) wel geinstalleerd. Ik raad je de laatste aan