Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik mijn youtube filmpjes? Zie beschrijving!

4 jaar geleden heb ik een youtube account aangemaakt. Op een gegeven moment heb ik dit account aan een google-account gekoppeld. Nu kan ik nog steeds met dezelfde gegevens inloggen, maar mijn uploads zijn verdwenen. Daardoor kan ik ze niet verwijderen. Toch zijn ze nog wel te bekijken wanneer je op mijn naam zoekt. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben er dus net achtergekomen dat het niet kan, wel kan je als je ingelogd naar http://www.youtube.com/my_videos gaat de video prive maken, dan is hij niet meer te zien voor anderen, maar helaas wel voor jezelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderen kan volgens mij niet, zoals al is genoemd kan je je video's wel privé maken, dus dan kan niemand ze zien.
Ik heb het hetzelfde gehad, bij mij duurde het een tijdje totdat ze nergens meer zichtbaar zijn. Dus of er is iets mis, of je moet nog langer wachten.
En jazeker kun je de video's wel verwijderen, dat doe je door in te loggen op je Youtubeaccount, naar videobeheer gaat, daar kan je alles aanvinken. Als je dat gedaan hebt dan klik je op acties (staat bovenaan) en klik je op verwijderen. Huppetee, verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding