Wanneer weet ik of ik het beste bod doe?

Ik heb voor de eerste keer een bod gedaan op www.2dehands.be. Ik heb al een bod gedaan maar ik heb het boek zo snel mogelijk nodig en ik weet nu niet goed wanneer dat ze het gaat verkopen. Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

je hebt een bod gedaan en als de eigenaar van het boek ermee tevreden is laat hij het jou weten..
maar!!! er kunnen ook mensen zijn die over jou heen bieden, dus dan kan je of de eigenaar een mailtje sturen dat jij het boek heel graag wilt,en dat je net weer over die persoon heen bied..

maar als ik jou was stuurde ik die man een mail dat je het boek heel graag wilt...