ccleaner bijvoorbeeld is een heel goed verwijderprogramma
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
én is freeware.
Maar er is op je pc ook zelf een mogelijkheid om dat te doen in je explorer vb. onder extra en dan internetopties . daar kan je geschiedenis wissen en tijdelijke bestanden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.ccleaner.com/
Op de bijgevoegde website staan erg goede programma's. Aangezien je op zoek bent naar het beste programma zul je hier waarschijnlijk voor moeten betalen.

Overigens kun je natuurlijk ook zelf handmatig je geschiedenis wissen, let er op dat je ook je temporary internet files folder leegmaakt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik ccleaner en dat is perfect!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het simpelste is in menu extra aan te vinken alles wissen bij sluiten brownser.
maar ik zelf gebruik hier naast nog comodo system cleaner.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trackseraser is heel goed