NCS2Prov Module werkt niet meer en is gesloten

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe krijg ik deze melding weg zodat dat hij niet meer terug komt ? hij blijft maar steeds terug komen?
Wat is er fout gegaan ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Na een kleine zoektocht lijkt het te komen door een intel netwerkkaart. Is het mogelijk om voor alle netwerkkaarten die in je systeem zitten een update te installeren voor windows?

Het kan zijn dat daarmee het probleem is verholpen. Ik ken de foutmelding echter niet persoonlijk. Als ik de naam zie dan lijkt er eigenlijk het volgende de staan:
Network Card 2 (Intel) Pro v
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is goed rn werkt weer