Advies gevraagd. Ik zoek een router onder de 60 euro, die ongeveer een bereik heeft van 30 mtr en 3 muren tussen zit. Wat raden jullie mij aan ?

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb een TP-link, kost 50 euro en gaat door 2 betonnen muren heen en dan heb ik nog vol bereik.

1 van de beste routers voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het kort: Netgear DGN2000
Er zijn echter een aantal vragen die je zou kunnen beantwoorden om echt een op maat gesneden advies te krijgen:

Toegevoegd na 1 minuut:
- met of zonder DSL ondersteuning
- b g n voorkeuren
- usb aansluiting [voor een harde schijf of printer bv]
- met of zonder extra ethernet aansluitingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het drie betonnen muren zijn geef ik je niet veel kans, daar komt geen druppel signaal meer door.
Er moet in dat geval een weg buitenom zijn (door ramen, deuren, reflecties).
Overweeg een powerline internet oplossing.