Is er een mogelijkheid om via internet GRATIS smsjes te sturen naar een mobiel die zich in duitsland bevindt?

Een vriendin van mij is op vakantie en ik wil haar smsen, zij zit nu in duitsland, maar ik heb geen beltegoed meer (en opwaarderen is geen mogelijkheid).

dus ik zoek een site of programma waarmee ik haar gratis een smsje kan sturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

smscity en al die sites

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.gratissmsen.nl/ ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even Googlen (via .de) en je hebt zo antwoord. bijv. www.gratissimsen.de
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.nonoh.net
Kun je wel heel goedkoop sms'n en bellen naar allerlei landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij een Nederlandse telefoon heeft meegenomen naar Duitsland kun je sowieso tegen hetzelfde tarief naar haar smsen als wanneer ze in Nederland zou zijn. En voor haar is het ontvangen van een sms gratis.