De FAQ doet het niet zie ik, het beste is gewoon een moderator een pb sturen met je verzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een user is te allen tijde gerechtigd zijn/haar account zonder opgaaf van reden op te zeggen. De gebruiker kan dit zelf doen door zijn profiel leeg te maken en een niet bestaand emailadres in te vullen, danwel het mailadres te veranderen in 'opgezegd@fok.nl'. Alle gegevens van het betreffende account zijn dan verwijderd, met uitzondering van de nickname (deze is geen persoonsgegeven), het geslacht en de met het account geplaatste posts en reacties, aangezien deze integraal onderdeel uitmaken van de discussies. Indien gebruiker de toegang is ontzegd kan bij FOK! een verzoek worden neergelegd tot opzegging van het account. Crew zal dan deze handelingen voor gebruiker uitvoeren.

ad 4b

Hopelijk is dit het antwoord dat je zocht - succes!