Waarom kan youtube zoveel webruimte weggeven?

Plus dat die filmpjes veel bandbreedte kosten.
Is dat rendabel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

reclame, reclame, reclame. Ik heb zelf ook dingen erop staan, en sommige hebben blijkbaar muziek die niet mocht >>> dus ik heb reclame bij mn filmpjes staan.
Accounts met veel subscribers >>> reclame in beeld tijdens het filmpje.
Ena laatst zag ik dat er voor het filmpje dat ik wilde kijken een postbus 51 filmpje kwam ofzo, dus nogmaals; reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zonder enige twijfel kan ik zeggen dat het rendabel is...
Er is geen enkel bedrijf dat structureel met verlies kan draaien... Dus ze maken winst en genoeg om de aandeelhouders blij te maken... Ook in deze tijd van zogenaamde recessie...

You bet it is profitable...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al die reclame wel eens gezien ??? Dat levert meer op dan je denkt, hoor !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer een mindebiel in de tent +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die - was niet van mij hoor......bij deze trouwens nog ene plusje. Of het een bedrijf met aandeelhouders is weet ik trouwens niet hoor, maar ze zullen er geen droog brood van hoeven te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat leek er ook niet op en dat hadden we denk ik ook niet achter jou gezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, niet te snel oordelen hoor ; ik deel ook soms wel eens een minnetje uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die tweede? ;-)
Geloof het of niet, maar 1 op de 3 mensen klikt op reclame.
Daarvan schaft 1 op de 5 het product ook daadwerkelijk aan.
Dus 1 op de 15 van de reclames is effectief.
Neem een populair filmpje dat 5.000.000 keer bekeken wordt, en dan heb je dus met je automatische reclamebanner van een paar 100 euro zojuist 333.333 prodcuten verkocht.

Lijkt mij rendabel genoeg.