Hoe kan ik een grote film over het internet verzenden, nu wordt de mail geweigerd omdat de mail een film te groot is.Ik ben razend nieuwsschierig

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mail mag meestal tot zo'n 10 MB aan bijlagen bevatten. Een DVD is ongeveer 4 - 8 GB groot. Kan je aangeven hoe groot jouw film precies is? Er zijn namelijk wel websites waar je grote bestanden kan uploaden, maar dat is vaak ook maar tot 1 of 2 GB.

Antwoorden (2)

Gebruik:
drop.io

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, is wel erg kort omschreven.
Start internetbrowser op
Tik: drop.io
Voeg je file toe, klik op create drop..
Rest wijst zich vanzelf.

Toegevoegd na 17 uur:
Ik kreeg een reactie dat drop.io een limiet van 100MB had. Dit weet ik maar ik ga er vanuit dat een film die je geprobeerd hebt met mail te versturen nooit groter is dan 100MB, anders had elk weldenkend mens wel kunnen bedenken dat een gemiddelde mailbox dat niet gaat doen.

Er zijn meerdere mogelijkheden op internet, yousendit.com en ongetwijfeld kun je er nog meer bij googelen.

Mocht de film groter dan 100MB zijn, dan zou je het eventueel op de Zuid-Afrikaanse manier kunnen proberen:

http://www.ad.nl/ad/nl/1005/Digitaal/article/detail/428964/2009/09/09/Duif-sneller-dan-internet-in-Zuid-Afrika.dhtml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
drop.io is gelimiteerd tot 100MB wanneer je de gratis variant gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat weet ik, maar aangezien vraagsteller geprobeerd had om het met de mail te versturen (?!!?) leek het me niet aannemelijk dat hij het over een film van meer dan 100 MB zou hebben. In een dergelijk geval zou ik het op de Afrikaanse manier proberen. (zie aanvulling op mijn antwoord).
Je kunt, maar dat vereist veel geduld en vaak mislukken, via een chatprogramma zoals msn verzenden. Dat betekent wel dat je beide online moet zijn en blijven, dat het heel lang duurt voordat de film in totaliteit over is, en dat bij een kleine storing tussendoor je overnieuw kunt beginnen.
maar theoretisch kan het zo.
itsme