Hoe kan ik verbinding maken met xbox live silver?

Ik heb een xbox 360 arcade dus ik gebruik een internetkabel. Het verbinden met het netwerk lukt wel en met het internet ook maar als hij probeert te verbinden met live dan geeft hij een error aan. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Koop een Xbox live abonnement op je account.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook zonder te betalen is er verbinding mogelijk met het Xbox-live platform.
heb je wel draad loos internet anders gaat het ook niet werken of sluit hem anders aan je kabel aan