Komt er vanzelf adsense reclame onder en boven je youtube video?

Als je youtube partner bent.
Zo niet, hoe moet het dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

nee daar moet je voor aanmelden. Hoe kan ik mijn YouTube-account en mijn AdSense-account koppelen? Je kunt je YouTube-account op twee manieren aan AdSense koppelen nadat je als YouTube-partner bent goedgekeurd of bent uitgenodigd voor het partnerprogramma voor afzonderlijke video's: Je hebt nog geen actief AdSense-account: Meld je aan bij je YouTube-account. Klik op de link in het meldingsvak dat op de startpagina wordt weergegeven om je aanvraag te voltooien. Lees de handleiding/richtlijnen door. Wanneer je wordt gevraagd een AdSense-account te koppelen, selecteer je de optie om een nieuw AdSense-account te maken. Vul het aanvraagformulier in en verzend dit ter beoordeling naar AdSense. (Opmerking: het duurt meestal drie werkdagen voordat je aanvraag wordt beoordeeld.) Zodra je AdSense-account is goedgekeurd, meld je je aan bij je YouTube-account en accepteer je de overeenkomst. Je ontvangt een e-mail van YouTube zodra de accounts zijn gekoppeld. Toegevoegd na 54 seconden: kijk alsjeblieft nog even op de vermelde bron. daar staat het iets makkelijker en begrijp je het beter.

Bronnen:
http://support.google.com/youtube/bin/answ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100